BMRG



Lifestyle brand
Lifestyle brand
Lifestyle brand
Rok
'25
Klient
BMRG
Služba
Brand & marketing strategie, launch značky, e-shop
Rok
'25
Klient
BMRG
Služba
Brand & marketing strategie, launch značky, e-shop
Rok
'25
Klient
BMRG
Služba
Brand & marketing strategie, launch značky, e-shop
BMRG vytváří nový pohled na péči o oděv a doplňky. Jejich produkty a služby spojuje luxus, hravost i inovace. Prezentace značky na Designbloku 25 byla nominována na cenu Designblok Awards v kategorii Best Designer Presentation.
BMRG vytváří nový pohled na péči o oděv a doplňky. Jejich produkty a služby spojuje luxus, hravost i inovace. Prezentace značky na Designbloku 25 byla nominována na cenu Designblok Awards v kategorii Best Designer Presentation.
BMRG vytváří nový pohled na péči o oděv a doplňky. Jejich produkty a služby spojuje luxus, hravost i inovace. Prezentace značky na Designbloku 25 byla nominována na cenu Designblok Awards v kategorii Best Designer Presentation.


















Co bylo potřeba udělat
Vytvořit značku, která má ambici definovat vlastní kategorii v péči o oděv a doplňky. Připravit konkrétní k plán, který směřuje k představení značky na veletrhu Designblok 2025, a zároveň spuštění e-shopu.
Co se udělalo
Revize byznys plánu, navazující marketingová strategie a roadmapa ke spuštění e-shopu. Vytvoření nové vizuální identity značky. Prezentace na veletrhu Desingbloku 25. Spuštění e-shopu na platformě Shopify.
Spolupráce
Grafika: František Polák
Foto: Tereza Valníčková
Co bylo potřeba udělat
Vytvořit značku, která má ambici definovat vlastní kategorii v péči o oděv a doplňky. Připravit konkrétní k plán, který směřuje k představení značky na veletrhu Designblok 2025, a zároveň spuštění e-shopu.
Co se udělalo
Revize byznys plánu, navazující marketingová strategie a roadmapa ke spuštění e-shopu. Vytvoření nové vizuální identity značky. Prezentace na veletrhu Desingbloku 25. Spuštění e-shopu na platformě Shopify.
Spolupráce
Grafika: František Polák
Foto: Tereza Valníčková
Co bylo potřeba udělat
Vytvořit značku, která má ambici definovat vlastní kategorii v péči o oděv a doplňky. Připravit konkrétní k plán, který směřuje k představení značky na veletrhu Designblok 2025, a zároveň spuštění e-shopu.
Co se udělalo
Revize byznys plánu, navazující marketingová strategie a roadmapa ke spuštění e-shopu. Vytvoření nové vizuální identity značky. Prezentace na veletrhu Desingbloku 25. Spuštění e-shopu na platformě Shopify.
Spolupráce
Grafika: František Polák
Foto: Tereza Valníčková
GT.AT.G
crea–tura
GT.AT.G
crea–tura
GT.AT.G
crea–tura